Ya Allah...Sinarilah jalan hidupku dengan CahayaMu yang tak pernah padam....

Monday, May 10, 2010

Relief...

Aku mengambil peluang relief dengan mengambil gambar bersama budak-budak Zamrud..Huhu sedihnya sebab tinggal dua minggu setengah jer aku akan menapak di sini.

Dari kiri, Danial, aku dan Khairul...

Dengan Amirul...Wah pandai rupenye dia posing...:D

Jenuh suruh Syafiq berhenti main bola...Inila hasilnya...Mahal ni tau...Huhu

 Ni kak Lili, PPM yang banyak membantu...Danial tunjuk jam baru dia...

Danial seronok sangat ada jam baru.. Sebelum tu dia berminat sangat dengan jamku walaupun hanya berharga RM10 sahaja. Aku berjanji dengan Danial aku akan membelikannya jam jika dia bertingkah laku dengan baik selama dua minggu. Malangnya Danial dah ada jam baru...Pagi-pagi lagi dia dah tunjuk. Aku dah perasan sebelum tu lagi sebab dari jauh dalam perjalananku masuk ke sekolah kulihat Danial berlari-lari masuk sambil asyik memandang jam. Padahal baru je pukul 7.15...Macamnya dah lambat..Actionla tu..:) Danial...Danial...Berjaya lagi dia buat aku tersenyum di awal pagi...

No comments:

Post a Comment